sjuk som ett as

måndag igen, som vanligt sitter jag hemma nu istället för att vara på praktiken.
jag får ångest, jag har inte ens ringt & sjukanmält mig. jag pallar inte, jag skäms för mycket.
jag har hamnat i en ond cirkel.

igår var jag bakis som tusan. sov eller bara låg i sängen mestadels av dagen.
att dra ut & festa i lördags var väl inte det smartaste jag har gjort.
var sjuk i fredags, sjukare i lördags, bakis igår så då kände jag inte av sjuk-heten, & apsjuk idag. har knappt sovit
pga tryck över bröstet som gör att jag inte får tillräckligt med luft, & kom på mig själv några gånger att inte andas, vilket inte ens var jobbigt. fan, kan ju dö för i helvete. jävla skitsjuka.
snorar som ett as, svettas som ett mongo, har huvudvärk som en.. hora?
ja, jag är inte mig själv just nu så det här inlägget kanske blir en aning luddigt.

idag ska jag iallafall ta en promenad till en annan del av örby för att hämta ut jackan jag beställde i torsdags.
hoppas för guds skull att den passar, tog en mindre storlek än vanligt. dvs en 36a, har alltid vart en 38a men nu har jag väl fått för mig att jag är tiny. upp till bevis, skinnjacka.

ah, behöver en till cigg & mer kaffe.

laterooooooo.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0