springbreak

orkade inte plugget idag, as usual.
nu är det lov & när det är slut ska jag bli pluggfia numero uno.
någon gång idag blir jag storasyster iallafall!
läkarna har satt igång förlossningen idag så nu är det bara att vänta!

annars är planen för idag att ta tag i mitt äckliga rum.
disk överallt, kattjävel har kissat på alla sköna kläder jag har, inklusive mattan.
han har även dragit ner ett äppelskrutt på mattan så det ligger äpple all over the place just nu.
jag ska duscha, betala mobilräkningen & det bästa av allt; kirra biljett till P&L!
måste bara vänta tills erica plingar in på msn så vi kan bestämma vilken festivalbuss vi ska ta.
a w e s o m e :}

förövrigt kommer det upp en video från mig & en från david lite senare! hihi.
dom var rätt uppskattade, så..
vi fortsätter med dom!

hare gött ppl!♥


saknar min bebis.♥

response
posted by: ida

ååh! :D

Vad kul, bigsister snart asså! <3

åh, snälla släng en kommentar till mej om du orkar och kommer ihåg, when the baby has arrived :)

många kramar! //ida <3

2010-03-31 @ 23:54:55
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0