thanks for nothing

helt sjukt hur en dag bara kan vända från awesome till...less awesome.
var på skitbra humör imorse, till jag kom till morgonens frisörlektion
med en lärare lika idiotisk som hitler.
fyfan, kan tala om att när jag lämnade lektionen var jag så arg så jag skakade & hade
lust att slänga erica i väggen, men hennes söthet hindrade mig så det fick bli en fimp i
marken istället.
blir jag förbannad på idiotläraren nästa gång tänker jag fan visa det.
jag är ingen jävla pussy man kan lalla med hur som helst.
ÅÅÅÅH!!!!

så, nu har jag fått skriva av mig det.
är alltså nyss hemkommen från plugget, där resten av dagen var rätt najs.
promenad till stadshuset fram & tillbaka, & sen teori på andra frisörlektionen.

höll på att somna på bussen, & även nu så försöker piggna till med lite kaffe.
helt värdelöst då jag ändå bara ska vara hemma & chilla ikväll.
men det är synd & waste:a en fredag.

nu ska jag återgå till bloggläsande & kaffe.
cheers!

response
posted by: line

re: tack :D

2010-03-26 @ 17:16:07
blog/website: http://haughtyandhardcore.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0