this is me

Jag är rädd för mörker. Jag är rädd för vatten. Jag har dålig självkänsla. Jag älskar kaffe. Jag älskar skrikmusik. Jag hatar vintern. Jag tycker jag är tjock. Jag hatar att gå över broar. Jag äter thaimat varje dag. Jag älskar regn. Jag hatar folkmassor. Min bästa vän är min mamma. Jag lider av ångest & depression. Jag älskar att fika. Jag hatar att gå på bio. Min favoritfärg är turkos. Jag hatar att ha på mig smycken. Jag känner mig naken utan smycken. Jag vill gå ner tio till femton kilo. Jag har telefonskräck. Jag sväljer fem tabletter varje dag. Jag har sömnproblem. Jag hatar mat. Jag är beroende av lipsyl. Min dröm är att öppna en bar i thailand. Jag har inga syskon. Jag kan inte gå i högklackat. Jag somnar när jag kollar på film. Jag älskar öl. Jag tycker kyrkor är obehagliga. Jag kan inte åka skidor. Jag vill lära mig surfa. Jag är beroende av ett spel på mobilen. Jag kan inte lita på folk. Jag hatar att måla naglarna. Jag hatar fötter. Jag har fobi för spindlar. Jag är hypokondriker. Jag är bra på att ljuga. Jag vill inte ta körkort. Jag hatar simhallar. Jag hatar offentliga duschar. Jag har svårt att kissa hos nya personer. Jag blir full på två öl. Jag spyr av cider. Jag går bättre ihop med killar än tjejer. Jag är bra på att behålla hemligheter. Jag är rädd för att göra bort mig. Jag är bra på att lyssna. Jag hatar bananer. Jag vill inte sluta röka. Jag hatar att åka tunnelbana. Jag älskar att åka buss. Jag tycker tommy lee är sjukt het. Jag är kräsen när det gäller det mesta. Jag biter på naglarna. Jag tänker för mycket. Jag skulle aldrig kunna bära ett rött klädesplagg. Jag får panik om jag ser en likbil. Jag går aldrig på a-brunnar. Jag har många tvångstankar. Jag är dålig på att spara pengar.

& vem är du?


response
posted by: erica hjalmarsson

helt sjukt vad mycket jag känner igen mig på det du har skrivit..

2010-04-01 @ 11:50:18

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0