ups & downs


thumbs up;
- solen är finally här! & även kanske våren? jag älskar det iallafall.
man blir betydligt mycket gladare & det är gött att vakna utan att det är kolsvart ute.
- kaffe. älskade, älskade kaffe, vad skulle jag göra utan dig?
- min kreativa sida börjar bli enklare att använda. jag börjar
förstå mig på mig själv & vad jag vill göra.

 

thumbs down;
- FB-chatten. seriöst, det värsta jag vet är när folk skriver till mig på facebook
genom chatten. hela jävla datorn hänger sig & musiken hackar.
i-landsproblem, jag vet.
- äckliga jävla o-uppfostrade ungar. varje dag i snart två veckor har det kommit
ett gäng ungar på kanske 10 bast & trycker på ringklockan hos mig & mina tre grannar
plus resten av området, för att sedan springa iväg.
det hade inte stört mig så mycket om det hade vart en vanlig dörrplinga som låter i en milli-sekund
men nu är det så att vi har en jävla makapär från säkert 80-talet som spelar en hel jävla melodi i 30 sek.
går inte att avbryta, & går inte att ändra. endast till någon annan störande melodi.
- att vara sjuk. jag behöver nog inte säga mer än så?


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0