where's the baby?

har väntat hela dagen på att bebisen ska anlända till denna underbara värld men, nope, ingen baby här inte!
den är iofs beräknad att komma på onsdag men jag hoppas på typ inatt. gillar äventyr.
haha. vilken bebisblogg det här har blivit, & det är inte ens min unge.
have i told you how excited i am?
i snart 20 år har jag väntat på ett syskon, TJUGO ÅR! & om bara några dagar blir jag
äääntligen storasyster, hihi. känner mig som tio år..

anywho, har jag pluggat? NOPE!
har jag diskat? NOPE.
har jag lagat middag åt mig själv? YES! är fan förvånad över hur gött det blev, då jag inte ens kan koka makaroner utan att bränna dom. tänker inte gå in på vad jag åt, hatar att prata om mat.

ska sätta på lite mer kaffe nu, (i know, klockan är snart halv tolv..), men jag har massa att göra. läsa en helvetesbok, diska all disk jag har skapat, fixa kissemisslådan, osv.
dessutom blir det alltid såhär när jag är ensam hemma, stannar uppe sålänge kroppen pallar, eftersom jag är livrädd för att sova helt ensam i lägenheten.
...& jag som vill flytta till hus...

men men, så får det bli! tar konsekvenserna imorrn, det blir bäst så.

klippte förövrigt lugg idag,


cheerios!

response
posted by: c

snygg är du!



& grattis till att bli storasyster :>

2010-03-30 @ 10:58:12
blog/website: http://beanzzz.blogg.se/
posted by: evelina

fint hår!

2010-03-30 @ 14:29:14
blog/website: http://hhivefive.blogg.se/
posted by: Nath

ser riktigt nice ut =)

2010-04-02 @ 14:20:35
blog/website: http://onlynattan.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0