-update-

orkar inte skriva så mycket just nu, är svinsjuk.
satt på sösakuten igår mellan halv nio på kvällen till halv tolv. drog därifrån pga noll hjälp & stack
till harrys i en timme. kunde inte stanna där utan var tvungen att dra till karolinskaakuten & där
satt jag mellan 02.00 till sju imorse.
berodde iallafall på att jag fick ett extremt astmaanfall & har inte kunnat andats normalt på två dagar.
kan bara ta korta, hastiga andetag vilket gör att jag är yr & illamående konstant.
svettas som en gris& ja, är bara galet slutkörd.
det roligate är att jag inte ens har fått nån hjälp.
jag hatar sverige, kan jag tillägga.

well well, sitter här med en smärtande arm pga alla nålstick & lyssnar på mumford & sons, lovley music.
ska kolla på nån mysig film & försöka somna.

hörs när jag mår bättre.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0