03:28

klockan är snart halv fyra & jag är fortfarande vaken.
som sällskap har jag david på msn & simba i sängen.
tankarna svevar runt i huvudet.
drömmar, planer, äventyr.
det är så mycket jag vill göra.
jag vill bort.
jag vill ha ett nytt liv.

måste. göra. nånting.

plan nummer ett är att skaffa en frikkin amazing kalender
så jag håller bättre koll på allt jag borde göra.
dessutom älskar jag kalendrar. det känns så.. vuxet, på något sätt.
jag är en riktig planerare, men samtidigt en extremt impulsiv människa.
tar dagen som den kommer, men en plan dör jag aldrig av.

okey, crazy nighttalk. vet inte ens vad jag snackar om längre.
imorrn/senare ska jag till skolan men har en känsla av att jag
hoppar det.
hoppas istället på att det är fint väder så jag kan ta en lång promenad alt. sola
på balkongen.
är det dåligt väder har jag skinsmaraton med simba.

eh ja, godnatt vare!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0