bajs

sorry för dålig update men jag har vart död tror jag.
harrys i fredags lite spontant, tappade kameran vilket jag sörjer eftersom den var typ ny plus att det var en jävla massa grymma bilder på tuttar & tjejhångel, haha!
hoppas den dyker upp någon gång i framtiden.

har precis bytt blöja för första gången i mitt liv. oscar är en snäll pojke, trots att han sket i blöjan jag precis hade satt på så fick börja om, hähä.
nu ska jag & familjen åka & handla. hoppas på ett par nya skor iallafall.

well, jag återkommer när jag har något intressant att säga.


response
posted by: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 10:48:00
blog/website: http://fattybom.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0