it's killing me

goodmorning people,
sov i typ en dag bortsett från middag en timme. herregud. & jag är fortfarande trött!
iallafall.
var på harrys i fredags med natta, grym kväll!
direkt efter stängning vid typ tre så mötte jag josefin & vi gick direkt & satte oss i
idolkön. det var josefin som skulle söka, inte jag! haha.
så där satt vi, mellan tre & tio. plus en/två timmar där inne.

när det var klart drog vi hem åt varsitt håll & jag slocknade direkt.
sov typ mellan ett & åtta, käkade middag & somnade igen vid nio & vaknade typ halv tolv idag.
intressant helg med andra ord.


slänger upp lite bilder för jag har inte så mycket mer att säga just nu :}










response
posted by: Sandra

finis! snaart kommer jag och kramar lite på dig också! iallafall efter jag jobbat haha <3

2010-05-09 @ 19:24:11
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0