SATC numero dos

hemma från bion! filmen var bra, men inte bättre än varken ettan eller serien. den här var ba rolig liksom, däremot satt jag och ryste (rös? haha) genom hela filmen, skitirriterande.
hade såklart en asjobbig brud brevid mig som satt & kommenterade seriöst HELA jävla filmen & satt & snackade med sin pojkvän titt som tätt, & så var hon ju såklart tvungen att kolla facebook mitt i filmen.
utöver det så hade jag & josefin det übermysigt ikväll!

imorrn ska jag köra en nål genom tungan, eller rättare sagt låta någon annan göra det.
på east street. spännande & spontant.
sen ska jag & josefin shoppa lite. låtsas att vi är rika. vi är inne i en sådan fas. leva lyxliv.
fast utan överflöd av pengar...

haha, låter lagom logiskt.

missade jag någonting? var premiären av sexandthecity för två månader sen? eller var det för två dagar sen?
hursomhelst var vi ca 8 pers i biosalongen. what? smygreklam för libresse tamponger haha



nu ska jag dricka upp mitt 7/11-kaffe & bädda sängen & sen försöka sova.
g'night!

response
posted by: Jessi Fox

dude du är het... as usual! har däremot inte fattat hysterin kring satc.. tycker serien suger getpung. tacka vet jag 2 ½ men ;D

2010-05-31 @ 14:27:47
blog/website: http://jessiljungkvist.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0