the sound of truth

HEEEEJ BLOGGEEEEEENNN
söndag, den heliga uppdateringsdagen,
harrys i fredags, som vanligt. jäävligt najs vare! kan bero på att både jag & josie faktiskt hade pengar & slapp tänka på "vem ska man ragga upp för att få en öl?". så, det blev en jävla massa öl & shottar hit & dit.
grymt najs vare iallafall, sen blev det till & med taxi hem! svarttaxi, hahaha. wild and crazzzy!

lördag igår. vaknade av att pappa berättade att jag hade fått lite lön på kontot från målarjobbet här hemma.
blev galet pigg & stack till farsta c & mötte josefin. köpte lite grejor som jag tänkte att jag skulle fota & visa men tvivlar på att jag pallar, haha.
det blev iallafall en väska, en bh, 3 par übersöta trosor, ett enkelt vitt oversizelinne, ett armband, ny foundation & en ACDC-body till oscar (lillebror, haha.) + ett set med byxor & tröja med text "daddy's little hero" till honom.
kunde liksom inte låta bli, haha.

på kvällen låg jag mest i sängen med godis & film, så förbannat skönt.
somnade till & med med TVn på, älskar seriöst när jag gör det.
det betyder att man är riktigt trött.

idag blire bio med josefin, SATC2 såklart! den är vid halv tio så ska möta josefin i stan så fort hon har kommit hem från landet.
såatte, that's all for now!

josefin & fanny i fredags, haha.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0