:ADTR - WHAT SEPARATES ME FROM YOU



igår släpptes A Day To Remember's nya album What Separates Me From You.
ni som känner mig vet kanske att dom är ett av mina absoluta favoriter, all times, & spelningen
på P&L i somras har hållt mig lycklig ända hit & säkerligen framåt.

lyssnade på albumet påväg hem från pierre, då det redan finns på spotify.
jag måste verkligen säga, GRYMT!
dom har behållt sin unika stil men blandat i lite mer hårdare toner & skrik.
mycket mer growl än innan, helt jävla underbart!
ADTR blir bara bättre & bättre.
jag älskar dessa grabbar, deras musik får mig alltid glad igen!

Lyssna på albumet här!

response
posted by: c

bäst! <3

såg dom också på P&L i somras & fyfan va bra dom va! vill tillbaks!

2010-11-17 @ 17:03:34
blog/website: http://youngnreckless.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0