:Day 01/A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



1.
Jag kan inte vissla.
2. Jag tror på spöken.
3. Jag har druckit kaffe sen jag var 7/8 år.
4. Jag är buddhist.
5. Jag fick mitt första syskon när jag var 19.
6. Jag hatar allt som har med mitt utseende/kropp att göra förutom min näsa.
7. Jag gillar inte barn, bara dom jag "känner".
8. Jag hatar julen.
9. Jag är inte speciellt tjejig. Hatar att måla naglarna/lägga ansiktsmasker/skrubba kroppen & allt vad man gör som brud.
10. Jag gillar inte vanligt rött kött, dvs sånt som inte är malet & äckelblandat. Jag gillar sånt som typ köttbullar, korv & hamburgerkött.
11. Jag hatar mat.
12. Jag har sett Lejonkungen en gång & efter den gången har jag inte sett den något mer för jag tycker att den är för sorglig.
13. Jag har en speciell fobi som är vatten över broar & utsattes för det en gång i polen, helt oförberett. Störtgrina & höll för handen för ögonen & blev ledd över bron av Natta. Kan nog säga att det var ett utav dom värsta ögonblicken i mitt liv.
14. Jag vill flytta till Thailand & öppna en strandbar.
15. När jag var liten ville jag bli som Victoria Silvstedt.

response
posted by: ida

nummer 10

amen förfan!

2010-11-28 @ 01:23:13
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Sandra

Haha awesome! Listan är faktiskt grym tycker jag ;)

2010-11-28 @ 13:14:23
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0