:Day 04/A habit that you wish you didn’t have

borde egentligen säga rökning här men det gör jag inte. jag älskar att röka.
annars hade jag inte gjort det. visst, det är en dålig grej för kroppen men cigg är
fan min bästa vän, haha.
en vana jag önskar att jag inte hade var att bita på naglarna.
jag har varken snygga naglar eller nagelband pga säkert 10 års bitande.
jag biter när jag är rastlös, nervös, uttråkade, spänd, omedvetet/medvetet, whenever.
jag hatar det. jag vill också ha fina, kvinnliga händer & naglar.
jag har mått extremt dåligt över det & oftast blir jag skitnervös när någon kollar på mina naglar.
det kanske är därför jag heller aldrig målar naglarna, för jag vill inte dra någon uppmärksamhet dit.
dessutom har jag samma vana, fast med läpparna. dom är jämt torra & fnasiga & hatar när det är så.
därför liksom "pillar" jag bort det torra vilket leder till sår.
åh fyfan, blir gråtfärdig bara jag tänker på det.
fattar inte ens varför jag berättar om det.
skulle kanske sagt att jag är dålig på att städa rummet istället?

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0