:i'll take just one bite

satan i gatan vad kallt det är ute idag! har iofs inte vart uteute, men på balkongen där
vi har inglasat + infravärme var tamefan svinkallt! herre.
har ganska lagom tråkigt just nu, finns inte ett piss att göra.
fixade löshåret förut & det var väl ungefär det enda jag har gjort idag.

ikväll ska jag sova hos min fina pierre. tack & lov så hämtar han mig efter jobbet, runt tio nångång.
slipper stå i kylan & vänta på en troligen försenad buss. skönt!
har saknat min man. känns som om det var en vecka sen vi sågs, men vad kan det ha vart?
två dagar kanske. haha.
men det är skönt att sakna varandra, då uppskattar man varann mer när man väl ses.
lite nyttigt sådär.
äh, vem fan är jag & snacka? jag är ingen jävla relationsexpert.

nu ska jag gå & göra en kanna kaffe & ta en cigg i den isande kylan.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0