:infrared



hey guys,
är både sliten & utvilad efter en lång helg.
i fredags var jag, natta & maddis på harrys, galet rolig kväll!
i lördags jobbade jag mellan 17-02, himla jobbigt var det, men fick jobba med människor
jag inte jobbat med tidigare, bla en ny kille jag träffade på introt.
pierre kom & hämtade mig efter jobbet, mitt i natten, söt som han är.
drack kaffe hemma hos honom & kollade på någon halvbra/dålig film & gnällde över
hur ont jag hade i kroppen.
igår chillade jag hela dagen vilket var välbehövt.

idag skulle jag ha träffat josefin, men det blev inställt.
så typiskt, när jag väl tog tag i mig själv fastän jag från början inte ens ville ut i pissvädret.
well, det slapp jag iallafall.

ska snart dricka kaffe & bara mysa hela kvällen.
jobbar inte förens nästa lördag, 20.00-06.00, så ska bara ta det lugnt i veckan.
eventuellt shoppa lite, det är jag värd.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0