:new week

godmorgon.
här sitter jag med världens fetaste magknip, tack älskade kaffe, & halvkollar oprah.
vaknade runt halv ett idag, pigg & utvilad.
borde ha gått upp tidigare så jag hade kunnat ringa min läkare om nya tabletter
men det får bli på onsdag istället.

idag har jag inte planer, ganska skönt men också väldigt tråkigt.
fyller år om tre dagar, på torsdag.
det känns...sådär. det enda jag ser fram emot är eventuella presenter & systemet.
vill fira men av tidigare erfarenheter så tänker jag inte planera något.
jag & sarah har pratat om att slänga ihop någon utgång tillsammans då hon
fyller år fyra dagar efter mig.
vi får se hur det blir.

på fredag ska jag iallafall hem till pappa på middag, på lördag
blir det lite firande här hemma med ett par vänner till mig & mamma & eventuellt mormor
som jag inte har träffat på två-tre år.

på söndag vill jag vara bakis. fast då ska jag & min underbara man på bio & se nya Saw.
se, hela veckan bah planerad. & det är bara måndag.
ett litet framsteg i min livsförändring.


[oldpics]


response
posted by: bitterfittan

så lite så (:



hoppas du har en fin kväll!

2010-11-01 @ 22:06:15
blog/website: http://frokenbitterfitta.devote.se
posted by: johanna

åhh du e hur som som helst ju!

2010-11-04 @ 19:07:23
blog/website: http://eldkvarn.blogspot.com

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0