:paket

tjena. kom nyss hem från jobbet.
första dagen, lite nervöst med det gick svinbra.
jobbade trots allt bara tre timmar.
imorrn blir det först ett besök hos sollentuna psyk. låter så fint..
efter det blir det förmodligen kista/solna med mamma för att köpa lite
målargrejer. färger, dukar, stafli osv.
jag ska försöka hitta promarkers. men dom är så jävla dyra men det känns
nästan värt det.

fick ett litet paket från några damer på resturangen som jobbade för mary kay.
jag fick komplimanger för min make, & min handledare fick komplimanger för
att hon var så snäll mot mig, haha.
det vi fick var ett prov av någon slags kräm, plus lite rabatt på sidan.

när jag kom hem väntade det ytterligare ett paket på mig, smyckesgrejer.
nu väntar jag bara på att alla kedjor sen kan jag börja pyssla!



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0