:saturday

har jobbat 14-17 idag. är helt jävla slutkörd.
pappa, noi & älskade lillebror kom förbi jobbet lagom tills jag slutade & så fick jag
skjuts hem. äckligt skönt.
fast iochmed det så glömde jag att köpa cigg, fakk.
skulle köpa cigg till mamma också, mutade henne med ett ciggpaket för att städa mitt rum.
jag är sån snäll dotter.

jag vet att min blogg är det tråkigaste i världshistorien just nu, men jag mår konstant illa,
speciellt så fort jag vaknar så jag kan varken dricka kaffe eller röka normalt, vilket gör mig till en zombie.
dessutom är jag slutkörd av fyra dagars jobb, haha.

men det ska bli bättre!
imorrn jobbar jag 14-17 igen, sen är jag ledig fram tills nästa lördag!
det ska bli mer smink, kläder & annat som jag har kirrat & tänkt på!

så stay tuned!

tills vidare kan ni ju slänga in en fin kommentar så jag blir lite mer pepp?


response
posted by: Ida

Du är så jävla cool, rolig och underbar.

änd aj häv a kvestshön. Vad jobbar du med? Du behöver inte säga precis var eller med vilket företag om du inte vill. Men vad liksom. haha nyfiken! Kraaaaam

2010-11-13 @ 19:26:28
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Nathalie

Må bättre till på fredag för då jävlar ska vi festa! ;D hihi Dricka massa, svära massa, röka massa!!! ...fan, du är nog ingen bra influens på mig ;) haha <3

2010-11-13 @ 20:44:24
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0