:sons of the fallen nation

heya people,
klockan är halv fem & jag sitter med färg i håret & en öl brevid mig.
lillfredag som jag kallar det.
har inte gjort ett piss förutom att köpa nya hårfärger, då mitt hår igår blev
slightly misslyckat. ger det en ny chans idag!

skulle åkt & storhandlat med mamma men dom sket i att hämta upp mig så
idag har jag inte fått mycket gjort. skulle köpa en ljusslinga bland annat, till rummet,
men det fixade mamma åt mig. kommer bli supermysigt!

har inget mer att säga for now, ska börja färga mitt löshår nu!

tjingtjong!

response
posted by: ELINA

SV: HAHAH ja! Helt sjukt. Får en känsla av att hon är sjukt bortskämd, annars är det något annat fel fan D:

2010-11-26 @ 20:42:27
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0