:tuesday

har verkligen ingenting att säga, men jag ger det ett försök.
har precis klivit ur en varm dusch, som jag inte längre kan njuta av.
vi har skaffat ett nytt ducshmunstycke som piskar ihjäl hela ryggen. fyfan.
tack & lov för att det är kallt, då kan man ta långa varma bad istället.

beställde hem massa kedjor/berlocker igår, så när det anländer ska jag
göra helt crazy-snygga smycken!
något som jag älskar att pyssla med, det får mig så avslappnad.

ska strax göra lite kaffe & kolla runt lite på webshoppar.
ikväll kanske jag sticker till pierre, men fyfan för det här vädret.
om jag inte ens pallar vetskapen av att det snöar, hur ska jag då
kunna bege mig rakt ut i ett snöoväder?

well, we'll see 'bout that.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0