:white collar

söndag, älskade/hatade söndag.
mamma väckte mig vid två idag.
gillar inte att bli väckt, vill helst vakna när jag vill vakna men när
någon väcker mig så tvingar jag alltid personen att göra kaffe.
ganska bra grej ändå.
sen har jag kommit på att anledningen till varför mamma väcker mig
är inte bara för att hon tycker det är dags att gå upp utan även för att hon behöver hjälp med något.
hann knappt tända ciggen innan hon bad mig fixa en spotifygrej åt mig.
i förrgår skulle jag fixa in bilder från hennes kamera.
älskade mamma.. haha.

har inte gjort ett piss idag förutom & duscha & nyss sprang jag ner & köpte
mjölk & cigg. tänkte att jag inte klarar mig utan kaffe ikväll.
pierre ska komma hit, får se hur det blir med det, men enligt mina söndagstraditioner
så ska jag dricka mängder av kaffe ikväll.
brukar snacka skit med david på msn också, men han är inte där.
haha, kul tjej.

aaaanywho, har inget mer att säga just nu.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0