:work

gosh, vad trött jag är & helt slut i kroppen.
jobbade över 3½ timme, gött med extra cash men som sagt, blir helt slut!
imorrn & resten av veckan fram tills lördag är jag ledig. otroligt skönt.
ska bara slappa & vara kreativ.
ska försöka släpa iväg mig till gymmet också.

idag var första morgonen på flera dagar som jag inte mådde illa.
vet inte vad det har berott på men har hört av flera vänner att dom har upplevt samma sak,
så det är väl antagligen något som går.
har gått ner i vikt också, yay!

har börjat räkna kalorier också. jag är så gay.
men finns det en sån app till iphone så kan man inte låta bli.


gammal bild

response
posted by: c

fan va jobbigt & räkna kcal :c gjorde de ett tag men de sket sig, blev för jobbigt ^^

2010-11-15 @ 18:16:04
blog/website: http://youngnreckless.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0