10 saker jag irriterar mig på

1. När det är hål i vid stortån på strumpbyxorna. fruktansvärt otrevligt & svårt att försöka hålla tån inne i strumpgrejen.

2. När man vaknar & halva täcket har åkt ur påslakanet. Inte så kul & vakna med en bunt tyg vid nyllet & utan själva täcket, för det har så fint placerat sig som en stor klump nere vid fötterna. FYFAN!

3. När kaffet kallnar lagom till varje reklampaus på TV. JAG ORKAR INTE SPRINGA & HÄMTA KAFFE VAR TIONDE MINUT!!!!!

4. När ingen kommenterar min FB-status.

5. När en viss blogg jag läser, konstant snor mina inlägg innan jag ens har hunnit göra inläggen. BOOM, there goes my awesome blogginlägg!

6. När folk uppdaterar sina statusar på FB med onödiga saker som; äter. nyduschad. jobb. fotboll. precis duschat. fotboll. äter glass. fotboll. VAD ÄR GREJEN MED DEN DÄR JÄVLA FOTBOLLEN!? and who the fuck cares ifall du är nyduschad och våt. skaffa en blogg förfan.

7. Att dom sk. "modebloggarna" konstant kikar ner på fossingarna när dom slänger upp en dagens outfitta. vad fan finns det för spännande där nere egentligen?

8. Att mina tavlor i mörker ser underbart fina ut, men i dagsljus ser det ut som om någon gett en femåring en kartong och lite färger att gå loss med. tavlorna har jag själv målat.

9. Killen som går fram och tillbaka utanför min balkong när han röker. han ser ut som något taget från sagan om ringen. ja något, inte någon.

10. När det inte är gott med varken cigg eller kaffe.

response
posted by: Josefin

6:an, klockren

2010-10-13 @ 11:26:17

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0