:all night long

klockan är mycket & jag är pigg. dricker kaffe & kollar bloggar men ingen rolig jävel uppdaterar.
började göra lite smycken förut men la det åt sidan då jag inte riktigt visste hur jag skulle gå tillväga.

tänkte börja packa väskan inför imorrn, har en känsla av att jag kommer sova länge imorrn & jag
pallar inte stressa. dessutom älskar jag att packa saker, även om det bara gäller en 24timmars-kryssning.
man kan bli förvånad över hur många ombyten man kan behöva.
är galet taggad. vet inte varför.
kanske för att det är den första "resan" jag & josefin gör tillsammans.
jag har verkligen saknat henne & nu får vi massor av tid & festande ihop.
kommer bli awesome.

däremot tar jag inte med mig kameran så vet inte hur det blir med bilder.

well, ska ut & ta en cigg nu till mitt underbara varma kaffe.


response
posted by: Line

re: Fixa det då? : D

2010-10-20 @ 10:59:26
blog/website: http://lamelama.blogg.se/
posted by: Line

re: Äsch, kanske lite. Men du har ju septum så medusan skulle knappt synas ändå ):

2010-10-20 @ 15:20:48
blog/website: http://lamelama.blogg.ser

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0