:beats me

har sån jävla kreativitetskänsla i kroppen atm.
känner för att göra om lite klädesplagg, färga håret, måla, städa.
ja, vad som helst egentligen. VID DEN HÄR TIDEN.
det är alltid på natten jag får lust att göra saker. vet inte riktigt varför.
kanske för att det är mysigt, kanske för att slippa höra ångesten komma. i dunno.

jobbigt äre iallafall för jag vill ha kaffe för att kunna göra något,
men vågar inte, för kommer få en fet utskällning & en toffla i skallen om mamma kommer
på mig.

whattodo liksom?

började på en ny bloggdesign btw, den blev en såndär spacegrej men så jävla trist när halva
bloggosfären har rymdtema på sina bloggar.
kan jag skylla på att jag fullkommligt älskar rymden?
att det är ett av mina störtsa intressen?
true story. jag är helt fascinerad av rymden.


response
posted by: Line

Jag är också sån. Får alltid idéer på kvällen eller natten, men då kan man ju inte börja greja.

& jag älskar också rymden, särskilt svarta hål, svart materia & sånt coolt, därför är Vetenskapens värld bäst! Dom tar nästan alltid upp rymden, sitter som klistrad varje program



re: Varse! :D

2010-10-17 @ 23:13:17
blog/website: http://lamelama.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0