:contrasts

contrast

jag har två olika stilar.
en söt med mycket rosa, gärna. & en svart & hård.
jag har väldigt svårt att matcha dessa tillsammans.
det kan liksom inte bli hårt & sött eller tvärtom.
försöker & fixa en medelpunkt.
anywho, alla grejer på bilden vill jag ha.

med detta säger jag godnatt. jag vet, en fredag, nu?
ja. jag har varken pengarna, sällskapet eller orken att dra ut
så jag ska mysa ner mig i sängen med katten & lite filmer.
låter underbart.
ska även dricka te, något jag aldrig gör.

response
posted by: Yeahnny

I know what u mean. Jag har en bohemisk/modern och en hårdrock. Man köper ju det som faller en i smaken sen tänker man inte på hur man ska lyckas matcha plagget när man kommer hem :P



Men diggar verkligen din stil! YOU AWESOME

2010-10-24 @ 15:24:41
blog/website: http://remenission.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0