:day one

gick inte & la mig förens vid fem imorse. hade sån ångest att jag inte vågade sova för
att jag inte trodde att jag hade några ångesttabletter kvar.
så vid fem så gav jag upp & gav sömnen ett försök.
vad hittar jag inte då om lite oxascand? underbart.
lyckades somna iallafall.

idag blire jobbintro vid sju. lång väntan.
ska strax hoppa in i duschen & fixa mig lite.

& imorrn ska jag till en psykiatriker.
vet inte hur jag känner kring det mer än att det är jävligt jobbigt att gå upp tidigt.
ska vara vid sollentuna vid 9. fyfan.


gammal bild. ser ut som värsta emobruttan där haha.

response
posted by: Jessi Fox

Aja, men det sög ju balle att jag är en sån jävla coward som inte vågar beställa grejer från utlandet lixom..

2010-10-26 @ 16:12:14
blog/website: http://jessiljungkvist.blogg.se/
posted by: Natta

Lycka till på första jobb-dagen ;D <3

2010-10-26 @ 20:11:12
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0