:desire

sådärja, lite bättre mår jag nu.
har precis kommit hem från Solna med mamma.
planen var att mamma skulle klippa sig & att vi skulle köpa lite mer målardukar men
så fort vi kom dit så bet mamma av en tand tack vare ett tuggummi.
så det blev att direkt åka upp till närmsta tandläkare i centrum & en kille var kvar och erbjöd
sig fixa hennes tand.

nu till det jobbiga;
ni vet när man sitter MED någon som borrar & liksom tänker "usch, va äckligt...."
mmmm. jag fick vara hans tandsköterska.
helt plötsligt så ba "sandra kom hit och hjälp mig med sugen"
jag ba "hhehehe okej..."

....


så där fick jag sitta ovanför mammas käft & se på när han borrade, skruvade, hammrade & höll på.
fyfan. tycker synd om mamma som får se sånt varje dag.
en sak är säker, jag följer aldrig med mamma till tandläkaren igen.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0