:grey matters

godmorgon världen!
min fina pierre har precis åkt härifrån & jag sitter & fryser i sängen tillsammans med
kaffe & oprah.

är irriterad på mig själv för att jag har ätit så förbannat mycket dom senaste dagarna.
från i lördags till igår har jag käkat typ tre-fyra ggr om dagen, plus småätit.
enormt mycket med tanke på att jag annars äter en gång om dagen.
känner mig konstant mätt, usch.

idag ska jag ta tag i en huuuge klädhög som är så fint placerad mellan min dörr, toalettdörr & garderob.
så man lyckas liksom alltid fastna där-emellan, haha.
helt useless info.

ska försöka göra en fin sminkning också. något som jag inte brukar göra typ.
blir alltid samma sak, en sotning i olika färger.
sen ska jag nog färgbomba mitt hår & eventuellt ta ett varmt bad!


response
posted by: Anonym

har du linser? för du har så himla gröna ögon... jättefint!!

2010-10-22 @ 17:52:22

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0