:happenings

eftersom att min blogg är topp 10 tråkigaste bloggar så ska jag nu börja med en ny grej.
då jag nu har sminket, tillbehören och allt jag kan önska mig så ska jag börja ta tag i
min sminkpassion som var så otroligt stark för ett tag sen.
ska börja lägga upp massa olika sminkningar.
dels för att jag brinner för makeup/styling och dels för att alla sminkbloggar jag läser har blivit
så fruktansvärt tråkiga.

så vi kan ju försöka piffa till denna blogg med lite tjejiga grejer som smink.
då blir iallafall jag glad av att kolla in min blogg.
sen om ni gillare eller inte, well. det är ju upp till er så att säga.

ni får gärna ge tips om vad jag kan göra bloggen bättre med.
inspirera mig såattsäga!


response
posted by: Line

tycker det låter bra! smink är alltid roligt (:

2010-10-14 @ 17:37:39
blog/website: http://lamelama.blogg.se/
posted by: Sarah

Indeed, väldigt bra idé :D

2010-10-15 @ 09:04:49

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0