:hårtips!



måste tipsa om en supergrym produkt från Revlon!
en såkallad färgbomb. som ni ser på bilden så har jag en röd ton i håret.
innan jag la in en färgbomb hade jag vanligt svartbrunt hår.

produkten hindrar färgen från att bli dassig.
färgbomben är ett slags balsam/inpackning som tar fram pigmenten i färgen på ditt hår.
har du vanligt brunt hår kan du få en varmare färg med en färgbomb genom att använda tex. en kastanjefärg.
det är som sagt en slags inpackning, alltså inte färg.
man tar en handfull klick i handen (beroende på hur mycket hår du har) och låter det sitta i 2-5 minuter.
sen sköljer du ut det och stylar håret som vanligt, men med en färgrikare ton!
det är ett mirakel!

jag använde nr. 600 fire red som jag brukade använda när jag hade superrött hår.
produkten finns till alla färger som brunt, violett, kastanj osv.

finns bla att köpa hos baresso för 139 kronor.


response
posted by: miranda

håller den länge & färgar den av sig mycket?

hade någon inpackning/toning förut som färgade hela badrummet lila :(

2010-10-17 @ 16:00:33
blog/website: http://coloradosunrise.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0