Q/A

Q: Frida om :inspo:
Thinspooo? Ge gärna tips på hur man går ned i vikt! Förstår om du inte vill indirekt tipsa folk om att banta men ge gärna tips på hur du gått ned i vikt osv.
Du är skitnsygg! Kram

 

A: först & främst så vill jag inte uppmana någon att banta, gå ner i vikt frivilligt osv.
men det här är en väldigt öppen blogg så jag skriver gärna om såna här grejer, som är
en stor del av mig.
jag är inte den bästa att ta "tips" ifrån, eftersom det jag gör när jag vill gå ner i vikt, är att
sluta äta helt.
som nu, nu är jag inne i en sån period då jag känner mig fetare än vanligt.
det jag vet att jag kommer göra är att leva på kaffe & cigg. jag kommer äta middag, så lite som möjligt.
känner jag att jag har ätit för mycket, då kommer jag att spy.

om jag känner att jag vill äta något men inte heller vill, för att jag "sviker" mig själv då, gör något jag inte får göra, så tänker jag att "jag kan äta det här, spela roll, jag kan gå & spy efter".
oftast gör jag inte det.
jag gillar egentligen inte att spy. men tyvärr så har jag börjat se det som ett sätt att "rewinda" situationen.
spyr jag så har jag aldrig ätit det där jag från början inte fick äta.

jag är väl medveten om att det jag gör är fel & jag skulle aldrig, aldrig uppmana någon att göra & tänka så som jag gör. jag vet att det kan gå över gränsen till att bli en sjukdom.

men hursomhelst, det jag gör är att sluta äta. jag tränar inte eller någonting, jag bara undviker mat.
tyvärr. & jag vill påpeka detta igen, gör inte som jag gör.


& tack!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0