:Q/A

Q: Frida om :working lady:
vad var det som hände egentligen på kryssningen???? :o Hoppas det går över!

A: Kan ta det lite snabbt. jag, josefin & en av våra tre nyfunna vänner hade vart uppe på klubben & röjt.
sen går vi ner för att leta efter dom andra två & väntar på hissen.
vid hissen ställer sig vår vän öga mot öga med en annan kille & bara stirrar på varann.
tillslut smäller den andra killen till vår vän vilket leder till mycket blod & stort sår i örat.
jag & josefin säger till killen att gå upp & bara lämna oss ifred vilket han gör.
sen kommer två andra jävla grottmongon & börjar tjafsa med ett par killar i hissen, det blir mycket viftande armar & massa skrik. josefin står längst in i hissen med en panikattack, jag försöker få in alla "snälla" killar i hissen så vi kan få åka ner. puttar bort dom flera gånger, tillslut med resultat.
nere vid vår hytt märker vi att dom tre bråkande killarna har följt efter oss.
jag skriker att dom ska dra härifån & lämna oss ifred, dom vägrar.
josefin har fortfarande panik & jag är fullt upptagen med att försöka putta iväg snubbarna.
tillslut fick jag nog, tog i allt vad jag hade och puttade bort en utav snubbarna så han flög iväg en bit.
det triggade antagligen honom så han sparkade in mig i väggen, mot en stålstolpe som går längs korridoren, slår & sparkar ett par ggr & sen minns jag inte mer. var inte direkt nykter.
jag lyckas iallafall få upp hyttnyckeln, öppnar dörren, slänger in josefin & vår vän, sparka allt vad jag har på en annan utav snubbarna & stänger dörren.

det var det.


response
posted by: paij

re: haha lite, men det kan vara coolt också!

jag ska skaffa mig medusa snarast ja D:

2010-10-25 @ 18:49:29
blog/website: http://rubyredlips.blogg.se/
posted by: paij

re: haha vaaa? ja, skoja inte!

fast jag kommer inte ha mitt septum kvar, eller kvar ska jag ha, men jag har en plugg i näsan. fast kommer nog töja det lite till och skaffa tunnel där (:

2010-10-25 @ 18:53:59
blog/website: http://rubyredlips.blogg.se/
posted by: paij

re: hehe jo, det är rätt fjuttigt med 1.6 där, ser fjuttigt ut.

alltså första, från 1.6 - 2mm kändes ingenting alls för mig, var bara som att byta piercing.

sen tyckte jag att 2.3 - 3.2 gjorde ondast. och nu ligger den på 4mm : D

2010-10-25 @ 20:43:41
blog/website: http://rubyredlips.blogg.se/
posted by: Frida

okej, usch. Vilka människor det finns! Ni borde göra en anmälan eller något, fyfan >:

2010-10-26 @ 09:35:23

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0