:what if things were different

klockan är redan tjugo i sju! helt galet. känns som om jag nyss vaknade.
vilket jag iofs gjorde. slumrade till i en halvtimme eller något.
har precis käkat lite nu & är vrålmätt = värsta känslan ever.

känns som om jag äter konstant. av dom nya anti-deppen så ökar tydligen aptiten.
kan nog säga rakt ut att det måste vara den sämsta & värsta bieffekten någonsin.
maten är min värsta fiende & jag kommer hänga med min fiende 24/7.
fan.

ska ta & göra lite kaffe snart för & piggna till lite. varför vet jag inte.
skulle kanske vara skönt att lägga sig i en normal tid istället för fyra på morgonen.

ah, känner inte för att blogga idag. har inget att säga så det blir bara
som någon jävla utfyllnad.

ge mig lite tips på bra bloggar nu hörri! ös på bah. tipsa om er egen eller någon annans.
pliiiz?



response
posted by: Anonym

Hej!

Hittade din blogg precis och har läst lite snabbt. Måste bara snabbt säga att du på något sätt känns väldigt vänlig och att du är jävligt snygg!



Men jag undrar vad heter tabletterna du tar? Hur länge har du ätit tabletterna? Känner du av effekten, isf - hur? Har själv börjat ta anti depressesiva så är lite nyfiken.



Och sist, din depression, har den påverkat din relation med vännerna, famljen eller pojkvänner? Maten och skolan? Om den har, hur har den gjort det? Både negativt och poitivt.



Väldigt tacksam för svar. Förstår helt om du känner att det är för privat. Kommer följa din blogg, känner igen mig otroligt mycket.

2010-10-18 @ 23:50:24

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0