:windy

igår var jag hos läkaren & skulle köra en uppföljning hur den ökade dosen av citalopram hade hjälpt.
jag sa som det var, det har inte hänt ett skit.
han tyckte att jag utstrålade lite mer lycka än innan vilket jag inte gör, utan när jag är hos en läkare
eller någon annan så lägger jag det mörka bakom mig. och när han sa det, och att jag inte verkade vara så
djupt deprimerade eftersom jag kan känna någonting för en annan person, dvs pierre, så ville han i princip dra ner på dosen.

då brast det. då kunde jag inte hålla masken längre.
började störtböla och sa att jag faktiskt mår extremt dåligt och att ångesten jag får, får mig att vilja hoppa från
en bro för att den är så hemsk. jag berättade även att jag brukar säga saker där men när jag kommer hem
så känner jag helt andra saker. jag berättade om min ångest och hur extrem den blir osv.
då fick jag en ny medecin, mitrazapin eller nåt. fick även en benzomedecin (WOHO!), typ oxascand någonting.
så nu ska vi prova dom medicinerna och så fick jag även en remiss till en riktig psykiatriker på min sida av stan.
känns asbra, förutom att väntetiden kan vara en evighet.

tog två oxascand igår men kände ingenting. läste runt lite på internet & folk säger att dom brukar däcka av 100mg och det jag tog var 20mg tror jag. men vågar inte riktig överdosera än, haha.
ska prova dom nya tabletterna som jag ska ta till natten, i samband med oxascand och se om det får mig att sova.

det här blev värsta knarkarinlägget nu men så är inte fallet om det är någon som började undra.
ska dricka lite mer kaffe nu & försöka vakna till.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0