:221010

onsdag idag. det visste jag inte. fick fråga mamma vad det var för dag.
var helt säker på att det var tisdag. så blir det när man är arbetslös.
igår glömde jag & säga att jag & pierre firade en månad.
firade & firade, jag firade genom att internetshoppa, pierre firade genom att jobba.

sitter på balkongen nu, i solen thank god, med mamma & avnjuter en öl.
avnjuter, fan vad jag hatar det ordet. som om jag vore någon jävla poet.
anywho, det är lilllördag så det får man göra.

försöker fota lite, men tråkigt nog så har jag bara betonghus & träd framför mig, vilket
inte ger så fina bilder.

förhoppningsvis flyttar jag & mamma snart.
hon har ställt sig i kö för lägenheter i centrala sundbyberg & storskogen som ligger alldeles i
närheten av både sundbyberg och hallonbergen.
hallonbergen vill vi båda komma bort från. ghettots ghetto skulle man kunna beskriva det som.
dock så bor vi i det "fina" området.
och i det "fina" området så blev någon knivskuren i förrgår så polisen gick & patrullerade utanför mitt fönster
häromnatten. & igår så hade en guldbutik blivit rånad i sundbyberg så polisbilar & helikoptrar
flög/åkte runt i två timmar, utanför mig. som sagt, vi bor i det "fina" området.

update;
vill även tillägga att dom spränger som idioter några 100m härifrån.
vet ni varför? dom ska bygga en sopcentral. precis vid mitt hus. tack kommunen, tack som fan.



response
posted by: Sandra

haha låter som att allt går som du vill idag ;) och ang hår. det är så fruktansvärt jobbigt! vill ha rött, för det ger mer liv, mer färg. fast svart är så cpsnyggt och lätt att ha blääääääää :(

2010-09-22 @ 17:58:11
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0