:fail

fegade ur.
vågade inte ringa.
telefontiden är över om fem minuter.
skickade ett nytt mail, haha.
fyfan. måste ta tag i mig själv.
jag lider alltså av extrem telefonfobi.

så sjukt jobbigt. kan inte svara när pappa ringer, inte när josefin ringer,
speciellt inte när någon med ett nummer jag inte känner igen ringer.
det drabbar mig såklart väldigt negativt men vad ska man göra liksom.
kan bara svara när mamma ringer, men hon ringer ju inte så ofta eftersom
vi ser varandra 24/7.

ja, om ni undrade liksom.
är det någon mer som har någon konstig fobi eller skräck för någonting vardagligt?

response
posted by: simone

Det är samma här, eller det gäller nog nästan alla människor, det är oftast de enklaste mest vardagliga sakerna som är svårast att göra. Hoppas du kan få ringt dit imorgon - det känns så grymt bra efteråt! :)

2010-09-13 @ 13:18:17
blog/website: http://fattybom.se
posted by: ida

jag är livrädd för mögel och gammal mat. :S Kan nästan inte ens öppna sopskåpet här hemma... Usch ryser

2010-09-13 @ 14:30:45
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: klara

vardagligt och vardagligt, men jag kan knappt gå på offentliga toaletter

2010-09-13 @ 15:50:51

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0