:hapiface

Goodmorning,
vaknade lite senare idag, äckligt mycket tröttare.
det var inte lätt att kliva upp när världens snyggaste kille ligger brevid
och försöker hålla fast en, kvar i sängen.

igår natt satt vi på balkongen & drack kaffe & rökte & tittade upp på den stjärnklara himmelen,
& kände oss skitsmarta, jag skojar inte, SKITSMARTA, när vi kom på varför vi har vinter/sommar osv.
vi satt i säkert en halvtimme & diskuterade hur jorden snurrade och skit.
som om vi hade någon jävla rymdläxa.
sen garvade vi åt oss själva när vi insåg att varenda 5-åring kan den där skiten, haha.

såg ett stjärnfall. önskade mig något. idag gick den önskan i uppfyllelse.
helt insane. drömde till & med att den gjorde det. & så gjorde den det.

igår satt jag i säkert en timme & försökte söka in till komvux, när jag var nära på att slänga datorn
i golvet så insåg jag att man inte kan söka förens 6e oktober....
fail.


response
posted by: Anonym

hur lång är du? :)

2010-09-14 @ 15:40:49
posted by: ELINA

RE: Jag vet, finns så gigantiska idioter där ute. Säkert p/f12a... Dessutom var det asonödigt att skriva det just nu efter att han dött, och dessutom tala om för mig hur jag ska reagera, på MIN blogg som handlar bland annat främst om mina fåglar!



Jajo, själv sörjer jag fortfarande mina forna fåglar jag haft genom mitt liv, att man inte fick säga hejdå ordentligt, eller att de dog för unga osvosv. Man släpper ALDRIG sånt! Så jag förstår helt vad du menar :(

Husdjur är bland det mest älskade man kan ha genom sitt liv, de som inte fattar det är seriöst helt dumma i huvudet... De ger en så mycket mer än vad än människa ibland kan göra!



Tack <3

2010-09-14 @ 18:49:33
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0