:jkagbdsfjkbga

Jag är så arg.
Jag blev nekad en tid hos psykologen nästa vecka för att hon ansåg att jag inte  ”behövde” det.
Anledningen till det var för att jag inte kom förra veckan på bokad tid.
Anledningen till att jag inte kom var för att jag hostade blod och blödde konstant näsblod.

Hon ringde mig när jag var hemma hos min pojkvän & hon frågade hur jag verkligen kände.

Jag sa bara att det var lite jobbigt, inte fan vill jag sitta där & vräka ur mig hur svart allt är när pierre sitter en meter ifrån mig. Jag vill inte framstå som ett jävla psykfall.

Så därför, för att jag inte sa så detaljerat hur jag mådde så fick jag ingen tid. Jag hade bett henne ringa upp mig för att boka en ny tid!

Hon sa att om jag kände att jag behövde en tid så skulle jag ringa vårdcentralen.

Vafan!?

Hon frågade klart och tydligt, ”vill du boka in en tid på fredag?”
”JA”.

”jag tror inte att du behöver det för vetu, min tid är väldigt dyrbar och jag har många som vill träffa mig men jag är ju bara här en gång i veckan så du får ringa om du känner att du MÅSTE ha en tid.”

Hon har väl förfan ingen rätt att neka mig ett möte när jag två veckor innan satt & vräkte ur mig hela min jävla uppväxt för henne & vi inte ens hade kommit till problemen & när jag klart och tydligt säger att jag vill ha en tid!?

FAN vad jag hatar sveriges jävla fittpsykvård. HELVETE.

 

Henne vill jag inte träffa igen. Aldrig.

Jävla fitthora DÖ.

 

Åh. Var tvungen att lasta av mig lite tankar.

The real me såattsäga.


response
posted by: Anonym

fan va dåligt att dom gör så :o!!

2010-09-28 @ 12:27:05

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0