:ope med topen

uppe tidigt idag.
vaknade av en kylskåpsman som var här och gav oss ett brand new kylskåp.
tänkte att det var lika bra att gå upp då, då jag har saker att göra idag.
min baby ligger kvar i sängen & sover & det känns lagom lockande att
smyga in & lägga mig där igen istället.
men men, a arbetslös gotta do what a arbetslös gotta do.

ikväll spelar hoffmaestro på grönan. har taggat ända sen P&L men nu har jag
ju oturen att vara sjuk & fattig vilket suger.
hade mer än gärna dragit dit med mitt peacegäng & röjt & levt livet.
får se hur det blir med den saken.


response
posted by: Anonym

snigg blogg!

och hoffmaestro är grymma!

2010-09-10 @ 12:42:41
posted by: Anonym

najs blogg

2010-09-12 @ 15:36:11

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0