:shop til you drop

Tjennnna.
Är så galet trött idag.
Har varit i Kista med underbara Natta i ett par timmar, blev en del shopping,
visar senare.
zuperawzumnöjd iallafall!

Roligt att träffa natta, har saknat henne såå.
helt sjukt vad lite vi ses nowdays, till skillnad för ett par år sen då vi i princip sågs 24/7, haha.
men lika kul varje gång ändå!

somnade när jag kom hem, & nu ligger jag & kollar på film.
vet inte om jag ska sova eller vara vaken. dricker kaffe nu & är sugen på mer kaffe.
oh shit, vilka problem.

response
posted by: jessica

det är mycket möjligt. och jag tycker inte att det är okej någonstans. hoppas att du anmälde personen/personerna i fråga. och jag tycker att det är riktigt synd att andra människor inte kan tänka ett steg längre. det är delvis av rädsla som man hamnar i dom tankebanorna. selektiv perception är också en sån sak, om en enstaka händelse som sedan förändrar tankarna och man bara fokuserar på det negativa som invandrare gör.



det som ofta nämns med våldtäkter och brott osv, är att det är invandrare. man lägger ingen vikt på att det är män. i antal är det fler svenskar som begår brott. men ingen startar ett rent manshatande parti som ens får komma i närheten av riksdagen.



men det gör mig så ledsen att folk inte kan se hur det egentligen är. och att dom inte kan inse att sverigedemokraterna inte bryr sig om mänskliga rättigheter och att allt ska vara lika för alla. det ligger inte i invandrares blod att våldta. lika lite som att det ligger i vårt blod att våldta.

2010-09-16 @ 00:01:35
blog/website: http://jessecupcake.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0