:töntigt tidsfördriv

HAR DU..
folköl i kylen? naj!

något husdjur? två katter. en anorektisk, en fet.
någon favoriträtt? thaikeek.
någon flick/pojkvän? pojkvän.
puder på dig? neh
några framtidsplaner? plugga typ?
någon sjukdom? astma & depression.
gymkort? ah, fast minns inte när jag besökte gymmet senast..
några kärleksproblem? nä.
en homosexuell kompis? yes!
duschat idag? nej, hähähä
någon kompis som snarkar? tror alla snarkar, förutom sarah.
någon vän som spelar i ett band? har några jaaa!
några mvg:n? sex eller tre tror jag.. haha.
någon som förstår dig? jaodå.
tuff kompis som kan försvara dig? nej :( inte vad jag vet iallafall.
något beroende? cigg & kaffe
fikat idag? alltså. med mig själv ja.
nagellack? inte på mig.
någon vän som bor i ett annat land? hade en polsk & en afrikansk brevvän en gång haha. men alltzzzå. vi har ju inte direkt någon kontakt idag såattsäga!

VEM..
avskyr du? öh...kissie?
hånar du? kissiehorkatten
delar du mest minnen med? sarah,natta&petra antar jag
längtar du mest efter? ovanstående
stör du dig på? alltså.... rätt många faktiskt.
gosar du med? pierre & simba
lagar mat? mamma
diskar? diskmaskinen
tror att den är någon? simba

VILKEN..
tidning läser du? typ metro
buss åker du oftast? 506, 540 & 118
frisyr har du? platt & kort & tråkigt
dag fyller du år? 4e november
årstid föredrar du? vår & höst
stad är du uppväxt i? stockholm

VAD..
gör du nu?
dricker kaffe & töntar mig
gör dig till en bra människa? att jag är den jag är ;);););););));)))))
gör dig till en dålig människa? ska vi inte gå in på
vill du arbeta med? psykfall
är roligast just nu? ingenting
har du på dig nu? skitsexiga mjukiskläder
har du för smink idag? gammalt
har du för skor? öh typ vanliga tygskor
har du för storlek i skor? 39
läser du för bok? alltså har läst breaking dawn i typ ett halvår, men har inte kommit så långt
ska du göra nu? ta en cigg

response
posted by: Nathalie

Du har mig! "tuff kompis som kan försvara dig?" Jag är ASTUFF och sätter mig på ALLA som försöker något med dig! Så det så.

2010-09-08 @ 21:02:38
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0