:vote

har precis vart & röstat, blev rött ofc. kändes riktigt jävla bra & känner hur vuxenpoängen blev en mer, haha.
sitter nu med lite kaffe & chillar. mår illa som fan, inte okey.
idag blir en lååång dag. ska valvaka hela natten, kommer ändå inte kunna sova.
vinner sossarna skriker jag järnet av lycka. vinner moderaterna, då går jag & lägger mig & planerar min flykt ur sverige. vet att moderaterna kommer vinna ändå, men tack & lov såg jag ett stjärnfall igår så det är ganska klart vad jag önskade mig.
förra gången gick önskan igenom, hoppas den gör det den här gången också.


response
posted by: Emma

Fan vad bra! Orkar inte tröga folk som tror moderaterna är bra för vårt land..

2010-09-19 @ 15:45:34
blog/website: http://courageux.webblogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0