break

känner inte för att uppdatera blogghelvetet längre.
jag lägger min energi på att bli skinny as hell just nu.
ska käka lite sallad nu framför desperate housewifes.
efter det blir det en tripp till gymmet för ett 2-timmarspass med min dude.
ska köra sönder mig, bli svettig som en gris.
för till skillnad från andra så gör jag nåt åt min "tjockhetsobsession" istället för att bara klaga
& inte göra nåt åt det.

hatar folk som klagar utan att lyfta på sin feta röv & inte göra nåt åt saken.
vad det än gäller.


response
posted by: Sandra

Du är ju så snygg som du är! Har själv börjat träna och äter ingen skit längre, känns asbra!

2011-04-13 @ 11:12:31
blog/website: http://sandraslifestyle.spotlife.se
posted by: IckyNova

Håller med dig ang "tjockhetsobession". Jag tog och gjorde nåt åt saken också. Tränar tre gånger i veckan och ser resultat istället för att sitta hemma och gnälla.

2011-04-13 @ 12:28:39

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0