friday sickness

godmorgon.
vaknade ofrivilligt av diverse allergianfall. det är nog det värsta sättet att vakna på.
kliande näsa, stopp i luftrören & lite kliande överallt.

igår vad jag & baby på gymmet i en & en halv timme.
vi blev lite sura för att det inte fanns en våg där så vi la en lapp i
förslagslådan. ibland känns vissa grejer som vi gör så, gay. typ sånt gamla, gifta människor gör.
haha, svårt att förklara, men kul är det.

jobbade ju mitt första nattpass själv i onsdags. det gick skitbra förutom att jag var pissrädd
då & då. hörde massa ljud, tyckte jag såg folk gå förbi fast det inte gjorde det osv.
eftersom jag tror på spöken & andar (helt seriöst, har vart med om det ena & den andra) så var jag
jävligt nojig. men när det började bli ljust ute så vare chill.

idag ska jag plugga & städa. eventuellt träna. får se.


response
posted by: ELINA

Oh, spöken och andar är så sjukt fascinerande, skulle gärna höra vad du varit med om! :D Blir sjukt nyfiken eftersom jag själv aldrig varit med om något sånt :< Vilket sugerrr. Men jag tror ändå nästintill stenhårt på övernaturligt stuff

2011-04-17 @ 21:34:46
blog/website: http://roccam.se
posted by: Ninni

Jävligt snygg äru.

2011-04-23 @ 15:11:46
blog/website: http://ninjapuff.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0