start me up

godmorgon kanske inte är rätt ord, men för mig är det det.
vaknade vid två idag, försökte sova längre. ska ju jobba inatt.
var & tränade igår. klarade inte lika mycket som förra gången, hade träningsvärk &
var mör i hela kroppen. men tränade, det gjorde jag iallafall!
vi var där i ungefär två timmar.
så jävla skönt att träna på kvällen/natten. knappt nåt folk så alla maskiner
är lediga, haha.

ikväll väntas som sagt jobb. mitt första pass själv.
är äckligt nervös, jag kan typ allt som man behöver kunna men är
rädd för oväntade situationer som man inte kan lära sig.
men det ska nog gå bra!

lite läskigt känns det också. själv på hotellet, speciellt när man ska gå nattrundan.
fyfan. även när jag har gått den med sällskap har jag vart svinrädd, haha.


response
posted by: ELINA

Jag har uppenbarligen missat något, eller så haru helt enkelt inte skrivit ut det: Men vad jobbar du med? :>

2011-04-13 @ 18:32:28
blog/website: http://roccam.se
posted by: ELINA

sv: Men åh, justefan. Det vet jag ju, fick för mig att du jobbade som typ väktare eller något när jag läste "nattrundan" Haahhah

2011-04-13 @ 18:52:39
blog/website: http://roccam.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0