tired as fuck



helvete vad trött jag är.

jobbade inatt, med en tjej som heter Lucy. det gick svinbra & hon var skitrolig att jobba med.
vi gick mest runt & skrattade & skämtade eftersom vi blev klara så pass tidigt.
det var faktiskt jävligt roligt att jobba natt, men kan tänka mig att det blir lite läskigt när
jag sen jobbar själv.
efter jobbet gick vi till spånga, en promenad på kanske 20-25 minuter som tog oss en kvart att gå.
eftersom att bussarna går sjukt sällan, så han jag med en buss en timme tidigare & slapp även
stå & vänta i spånga som jag skulle gjort om jag tagit bussen från jobbet till spånga.

var ju även hemma hos pappsen igår & firade Oscar som fyllde 1 år.
alltså jag har tamefan historiens sötaste lillebror. tror ingen jävel kan slå honom i söthet.
& rolig är han också. gick & gömde min doja i en kartong.

var hemma vid halv åtta imorse, somnade ganska precis när jag la mig i sängen.
försökte sova längre men folk verkar inte kunna vara tysta här hemma så det var bara
att tvinga sig upp & göra kaffe.
börjar piggna till men jag ser fan ut som en avdankad hora just nu. en snygg avdankad hora.

response
posted by: Emma

Bor du typ i Spånga? Pojkvännen bor där :P

2011-04-02 @ 15:26:54
blog/website: http://everythingyousee.blogg.se/
posted by: Sandra

gaaah snyggo!

2011-04-03 @ 21:53:27
blog/website: http://sandraslifestyle.spotlife.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0