OH BOY...

Jamen nu är det ju såhär att internet slutade fungera igår också, alltså? Haha. Allt som kan gå fel går fel. Så nu har jag 3G-nätet att förlita mig på när det gäller att surfa via iPhonen.
Tänkte att jag kunde slösurfa på min iPad men den har bara wifi så det är ju kört liksom!
Kan ni inte slänga in lite sköna kommentarer? Om allt och ingenting liksom? Typ berätta om er själva, berätta nåt om mig, även hatkommentarer är välkomna!
För så jävla tråkigt som jag hade igår har jag nog aldrig haft.


response
posted by: Doris

Visste du att alla clownfiskar strävar efter att bli honor? I ett litet clownfisksamhälle är det en hona och flera hanar, om då honan skulle dö eller försvinna så kommer den starkaste hanen att omvandlas till hona och bli den nya ledaren i fisksamhället.



Den du! ;D

2011-12-29 @ 18:18:45
blog/website: http://remenission.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0